Alla inlägg under februari 2007

Av Heidi - 28 februari 2007 19:26

Dagen började bra med att jag försov mig, var 6.20 på jobbet och så blev det stressigt, mjölkbilen idag. Men jag hann precis mjölka klart så kom han.

På vägen hem, står det ren(jävlar) på vägen igen.
Skulle svänga in på våran gård, tjohej.. Tror det gick liiite för fort kanske, smack in i snöhögen. Kom varken frammåt eller bakåt. Bakhuljsdrift är inte alltid så kul :P
Gick iallfall in för att väcka bror, men jag tror inte ens att han hörde mig, för han vaknade då inte. Far var inte hemma, mor på jobbet. Försökte ringa far ett x antal ggr för att komma hem med pick upen och dra lös mig. Inget svar. Ringde till mor på jobbet, då kom hennes arbetskamrat med trakorn och då kom bmw:n lös ^^

Försökt mig på att fota vattendroppar idag, men det gick inget vidare, får kämpa på mer..gah. SYSTEMKAMERA, give me!

Mina posterflaggor kom på posten idag, woh :D

Måste komma ihåg att ringa hovslagaren imorrn..



Lagt upp ngr nya bilder på pixbox oxå..

www.Blackrose.pixbox.se

Av Heidi - 27 februari 2007 19:53

Så var rummet färdig städat och fixat. Byggde en bokhylla i ena dörröppningen som jag inte använder, lite onödigt att ha två dörrar. Blev ganska bra tycker jag, och så tar det verkligen INGEN plats :)

Huh..tokan har börjat fälla vinterpälsen nu, roligt, roligt >_< Hon är verkligen som ett litet lurv troll ^^
Victor är alltid lite på efterkälken när det gäller vinterpälsen, och det är ju bra, det är inte våååår än tokan ;P

Somnar snart..

Av Heidi - 25 februari 2007 22:08

Fan så jag vill till WOA i sommar, men var faaaan ska man få råd med det? SRF oxå en jävla resa.Får jag följa med i någons ryggsäck?

Av Heidi - 25 februari 2007 10:16

Var mer sovande än vaken imorse när jag åkte till jobbet, och det höll på sluta illa, precis efter en skarp kurva står en vit ren(jävel) mitt på vägen, trycker bromsen i botten och inget händer, trycker ner kopplingen o försöker styra förbi, och lyckades.puhRena skräckupplevelsen.Fick en väldigt välinriktad spark av en grinig ko imorse också, väldigt uppskattat. Knät lär ju svullna upp till det dubbla innom några timmar.Snöskottning idag, hurra vad kul(...)

Av Heidi - 24 februari 2007 22:42

Var ju precis så man tog sig fram på vägarna, och stackars bmw:n fick skrapa botten i snön.. o_ÓOm det börjar snöa igen inatt så kommer jag knappast iväg till jobbet, då får jag kidnappa fars monsterbil.Kvällens låt; Immortal - At The Heart Of Winter

Av Heidi - 24 februari 2007 15:07

Full snöstorm idag, hört att det vart en massa olyckor på E4 vid råne, hm.Jag ska väl försöka ta mig fram till jobbet strax, får se hur det går.. Idag skulle man haft pick up istället för en aning låg o bakhjulsdriven bmw.. Lär ju vara något med drivor längs vägen..Önska mig lycka till.

Av Heidi - 24 februari 2007 10:23

Hade en aning tråkigt och fixade mig en sån här jag med. Ha!

Presentation

Omröstning

Favorit systemkamera?
 Canon
 Fujifilm
 Hasselblad
 Leica
 Nikon
 Olympus
 Panasonic
 Pentax
 Samsung
 Sony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards