Alla inlägg under september 2008

Av Heidi - 29 september 2008 20:58

Idag har man hunnit med mycket!


- Började skruva upp byrån

- Åkte till stallet där jag ska ha hästarna, tittade och pratade. (Det verkar jätte bra, längtar tills jag får råd att ta ner hästarna!)

- Letade efter AF i Norberg ett bra tag innan jag hittade och möttes av en skylt "Endast för bokade besök." Bah..

- Försökte fixa adressändring på nätet, ville sig inte och fick ringa istället.

- Åkte till AF i Fagersta istället och mina uppgifter blev överflyttade från Luleå. Fick även en kallelse till ett infomöte i Oktober.

- Handlade mat

- Lagade mat - Wok.. mmm.. :)

- Fixade ihop det sista med byrån

- Och nu håller jag på att försöka få ordning på kartongkaoset

(lättare sagt än gjort, hehe...)


 ______________


Och nu finns huset ute på annons hos mäklaren, hurray!

 http://w4.objektdata.se/pregen/922/OBJ24865_930326922/wp.htm



Av Heidi - 29 september 2008 08:09

Så var man inte norrlänning längre, nu är man västmanlänning! :)

Färden gick väldigt bra, drygt 12timmar att köra. Duktig bil!


Mycket att göra i veckan, full rulle!

Av Heidi - 24 september 2008 16:33

Woho, det var en magisk gubbe den där Naprapathen! :D

Jag kan gå, kan böja mig ner mycket bättre nu (dock tar det emot lite fortfarande), jag kan sitta utan värk och dessutom körde han någon laser i muskelfästena i ryggen och i tummen. Det verkar lovande! Dock fick jag stänga order att inte bära någa tunga flyttkartonger... Får väl försöka muta bror eller något...

Av Heidi - 24 september 2008 09:42

Fick rulla ur sängen och sen fick jag knappt på mig kläder.

Ryggvärk from hell!!


Kryckor, små hasande steg..Jag känner mig som en 90-åring... :'/

Ska iväg till en naprapath idag kl 14.oo, hoppas han kan få någon ordning på ryggen, och kanske ta en titt på min tumme också?


Återkommer....


Av Heidi - 23 september 2008 20:25

Har några bett till salu;

http://www.pixbox.se/alb_show_id875944_page0.html

(D-rings bett, ett vanligt 2 delat och ett pelham)


Analog systemare till salu;

http://www.pixbox.se/alb_show_id875971_page0.html


och en speedcart, vinterdäck till BMW, mig svets och så huset :)

http://www.pixbox.se/alb_show_id914964_page0.html



+ STORT uthus som innehåller; verkstad, garage, vedboda, stall (2boxar), foderkammare och gigantisk hövinda!


Av Heidi - 23 september 2008 20:18

Jisses vilken dag...


Vaknade 07.00,frukost och sen satte jag igång med städningen. HELA huset skulle städas inför mäklarens besök, tyvärr kunde han inte ge oss någon prisuppfattning på huset idag, men han skulle återkomma. Han verkade positiv iallafall, härligt!


Så mellan 07.15-13.00 har jag städat, städat, burit ut grejjer och städat lite till och tvättat, tvättat och tvättat.


Sen for jag en sväng till Biltema och köpte cykellampa, reflexer och en pannlampa att ha i bilen. Även en sväng förbi Djurmagasinet och köpte en ny holk åt fåglarna, en ny leksak och lite godsaker. Just nu vettskrämda för den nya leksaken, men det tar sig väl ;)


Victor fäller sin sommarpäls för fulla muggar..puh..Är det inte nog med att man måste borsta bort vinterpälsen på våren? >_<



Av Heidi - 18 september 2008 21:43

Yepp, flyttlasset är planerat till nästa helg! :D

Så nu ska jag iväg till D-S och köpa mer flyttkartonger imorgon! Woho, det tar sig!!

Av Heidi - 18 september 2008 21:38

Idag tog jag mig i kragen och satte ut min röda vackra rubin på annons, mååånga som ringt.


Fick den sålt till Älvsbyn till en jätte trevlig kvinna, hoppas hon kommer ta väl hand om bilen.



Det var verkligen en speciell bil, blir man idiotförklarad om man nästan började gråta? :(

Presentation

Omröstning

Favorit systemkamera?
 Canon
 Fujifilm
 Hasselblad
 Leica
 Nikon
 Olympus
 Panasonic
 Pentax
 Samsung
 Sony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards