Alla inlägg under april 2007

Av Heidi - 27 april 2007 05:46


Fick lite panik nyss, somnade igårkväll i soffan..mobilen tjöt att jag skulle vakna, tittade ut och fullt solsken, trodde klockan var halv 6 på kvällen eller något att jag försvit mig till jobbet.suck Förvirrande, har som inget direkt minne av att jag skulle lagt mig i soffan...


Dags att kila iväg då..

Av Heidi - 25 april 2007 22:52

ÄNTLIGEN, äntligen! Köpte mig Canon Eos 400D lite hastigt & lustigt idag, men har ju vart efter den kameran ett bra tag nu. Nu blir det bara att läsa och pilla med kameran tills man lär sig allt nytt. :)


Huvudvärk, är nog sovdags.. i nya sängen (jo, köpte en sån idag oxå..)

Nudlar resten av månaden?

SRF

Av Heidi - 25 april 2007 11:22

Hunnit jobba 2½ dag efter en veckas ledighet, och jag är redan helt död...


INGEN som vill bila ner med mig till Sweden Rock i sommar?! Vill verkligen inte åka själv, och så blir det lite billigare om man delar bensinen och delade körpass på 2..3? Och så mycket trevligare än att sitta och köra själv genom hela sverige..


Fan, vill ju verkligen dit..

Av Heidi - 12 april 2007 21:56

Är så otroligt trött att jag nästintill somnar stående. Var tvungen att dra på fläkten på fullt ös och stereon på "högtalarsprängnivå" i morse när jag åkte till jobbet, sååå nära att somna framför ratten,hm..stabilt?


Bilbesiktning nästa vecka, får se hur det går..lite nervös angående repan på vindruntan, annars borde det inte vara nårgra problem.


Får visst en slant tillbaka från skatten, härligt. Men då är ju frågan, ska man hålla sig i skinnet och vänta tills de pengarna kommer, eller ska man köpa kameran men lönen som kommer denna månad, är riktigt sugen måste jag säga, börjar ju bli riktigt varmt och härligt ute nu. fotoväder..


Ingen som har en Canon Eos 350D/400D att sälja?


Tror jag är inne på jobbvecka nr 3 i rad nu, tungt..

Av Heidi - 3 april 2007 05:24

Vad kan man förvänta sig av en dag som börjar med att man måste stiga upp?

Presentation

Omröstning

Favorit systemkamera?
 Canon
 Fujifilm
 Hasselblad
 Leica
 Nikon
 Olympus
 Panasonic
 Pentax
 Samsung
 Sony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards