Alla inlägg under mars 2008

Av Heidi - 27 mars 2008 06:07

Yes, idag bär det av mot Kallax flygplats, sedan springa vilse lite på Arlanda och hitta utrikes terminalerna, och sedan bär det av mot Schweiz med hjärtat. *förväntansfull*


Packa klart det sista nu och stressa vidare.. tjohej!

Av Heidi - 26 mars 2008 12:16

Väntar på löning så jag kan åka och köpa foder innan det bär av mot Schweiz. Och så ska jag försöka hinna fixa födelsedagspresenten åt Martin.


..om jag nu får någon lön idag..

Av Heidi - 25 mars 2008 22:45

Funderade idag om man skulle sluta äta godis och såndna onyttigheter också nu när man ändå är på språng, för det kan väl ändå inte vara värre än att sluta snusa? Lägga ner godis, chips, läsk och popcorn.


Och ut och plåga knäna igen (läs; springa) så fort vägarna tinat fram, jisses då kommer man ju knappt känna igen sig själv efter ett tag.


Ölandet då? Inte en chans, något måste man ju få unna sig själv, kan ju dra ner på öl-inköpet, men inte sluta.


Äta mer nyttigt? Tja, det är väl svårare då den vegetariska kosten är rätt nyttig, kanske äta mer rätt, låter mer logiskt. Inte slarva med bönor och groddar.


Sen finns det väl inte så mycket mer jag kan förändra? Elller tja, ska nog ta ett besök på arbetsförmedlingen och skriva in mig igen, så jag får stämpla mina resternade 50%. Då, kanske, kanske KANSKE man har råd med Tamrons 90mm macro så småningom.. -gråt-



Ingen som har ett Tamron 90mm macro att skänka åt en fattig fotograf? ;)

Av Heidi - 24 mars 2008 20:37

Ja, jäklar.. Nu har det gått en hel vecka! Gått omkring en hel vecka och nästan skakat av kyla.. :/


Jobb, jobb och jobb idag, så inte så mycket mer att skriva om.


Dagens fundering; Inte löning snart?

Presentation

Omröstning

Favorit systemkamera?
 Canon
 Fujifilm
 Hasselblad
 Leica
 Nikon
 Olympus
 Panasonic
 Pentax
 Samsung
 Sony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards