Alla inlägg under oktober 2008

Av Heidi - 31 oktober 2008 13:19


Lite bilder från kl 9 imorse...



Stackars bil.. :(



..och det snöar fortfarande!


och på väg till Fagersta vid 10.30


Av Heidi - 31 oktober 2008 07:20

Snacka om tur jag hade med skiftningen av däck igår! Precis när jag stuvat in sommarsulorna i förrådet så började dom första flingorna komma!


Godmorgon vita värld


Trodde inte det skulle snöa här nere i västmanland i oktober :p

Av Heidi - 27 oktober 2008 23:10

Väldigt lyckad helg måste jag säga!


Den "hemliga lördagen" började på;

Kom 2:a! :D


Pistolskytte, och det var faktiskt grymt kul!


Och jag fick en fin silvermedalj!

(får väl tillägga att det närmaste pistol jag har hållt i är väl en vattenpistol när man var liten ;) )


Sedan var det en underbart god middag på Capri, och sedan efterrätt i form av crepés, mmm! :)


Jag måste nog ha Sveriges finaste pojkvän!

Av Heidi - 24 oktober 2008 10:09

Snart är det "hemliga lördagen", och jag har inte den blekaste aning om vad som ska hända. Spännande och lite nervöst på samma gång.. :)


Ikväll blir det bio med "Låt den rätte komma in" på premiären och allt! Hoppas filmen är lika bra som boken, lite rädd att man ska bli besviken.


..och Mimikrys skiva "Alderland" släpps idag, dock har man ju inte råd med skivor som vanligt :(


Måste packa och börja göra mig iordning nu, så man slipper stressa..


Trevlig helg alla!

Av Heidi - 22 oktober 2008 20:29

HÖRDE DET PÅ RADION TIDIGARE IDAG, ÄR DET DÅ MENINGEN ATT MAN MÅSTE HA CAPS LOCK PÅ? HMM..


Jag orkar inte iallafall. Fick en sänkning av dagspenningen iochmed att jag var tvungen att gå över till FK istället för a-kassan. Inte orkat räkna ut vad det skulle gå på ännu.


Får hoppas att huset blir sålt snart så man får ned hästarna :)



Sveriges hemskaste migrän just nu, blir nog dusch och sen sova när jag är klar med papprena till arbetsförmedlingen..

Av Heidi - 20 oktober 2008 17:15

Var helt underbar. God mat och trevliga människor, nästan så att jag också vill fylla 30 nu ;)


Och M och jobbarkompis har planerat något hemligt till lördag, och inte lyckas man komma ens i närheten av vad dom har planerat. Jag kan ju knappt bärga mig! Jag både älskar och hatar överraskningar på samma gång. Är ju så sjukt nyfiken så det finns inte :D Gissa vem som kommer ligga sömnlös hela nätterna och fundera på detta? :P


Knackade på dörren för en timme sen också, blommogram! :')

Aww..


Tack älskade hjärtat, du är underbar!

Av Heidi - 17 oktober 2008 12:41

cat
more animals

Av Heidi - 16 oktober 2008 21:14

När jag visade mina 5-6 sökta arbeten så lös handläggaren upp och verkade jätte förvånad över att jag sökt "så många" jobb..? Hmm.. Jag trodde det var minst 5jobb/vecka man skulle söka. Lite förvirrande.



 För övrigt så är dom nya qournschnitzlarn med Paprika och Mozzarella riktigt goda när man tillagar dem som man ska! :9 (kanske ska sluta köra allt i micron, blir som smaklöst och klibbigt :p


http://www.quorn.se/PageComponents/NonStandard/Products/Images/ProductImages/142_Medium.jpg


Och nu vet jag varför jag sovit så dåligt dom senaste dagarna, fullmåne...

 ..kanske gå ut en sväng med kamera och stativ och köra lite nattfotografering? Vågar man?

Presentation

Omröstning

Favorit systemkamera?
 Canon
 Fujifilm
 Hasselblad
 Leica
 Nikon
 Olympus
 Panasonic
 Pentax
 Samsung
 Sony

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards