Direktlänk till inlägg 24 april 2008

50-öringen hänger löst!

Av Heidi - 24 april 2008 11:25

50-öringen hänger löst. Riksbanken håller just nu på med en översyn av våra mynt och sedlar och 50-öringen kommer att försvinna, tippar experter inom området.


"– Den är impopulär både bland handlarna och folk i allmänhet. Den är ju inte värd något – tappar man den på gatan bryr man sig inte ens om att ta upp den."


:O !!!


Då måste jag alltså in och växla in mina 100-tals 50-öringar snart! Börja samla på 10:or istället?

 
 
Ingen bild

mad

27 april 2008 22:08

heh, söt du är :) (man kan alltid växla in gamla mynt hos riksbanken :P)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi - 17 mars 2009 23:06

Denna blogg kommer nog hamna lite avsides då jag nyligen startade en fotoblogg på min hemsida, glöm inte att lägga till den bland favoriterna ;)   Hemsidan: http://www.uski.se/ Fotobloggen: http://www.uski.se/blogg.html ...

Av Heidi - 10 mars 2009 00:07

Uppdatering från sälen + några få bilder kommer när jag får tid och ork att skriva. Snortrött. Godnatt....

Av Heidi - 9 mars 2009 23:59

Vad har du för kamera? En Canon EOS 400D, samt en Canon Powershot A530 Systemkamera eller kompaktkamera?System och kompakt, men föredrar system Hur många exponeringar har du tagit? Kameran säger 101-5186 + x antal på kompakten Hur många GB minne h...

Av Heidi - 5 mars 2009 00:13

YES, snart!   Imorgon bär det av, jag och M åker till Sälen Tors-sön! Första gången jag ställer mig på ett par slalom-skidor, detta kan bli spännande!    Så se upp i backen och ha en trevlig helg! ...

Av Heidi - 4 mars 2009 21:48

Ovido - Quiz & Flashcards